Obsługa Odbiorców

Zapraszamy do Działu Obsługi Odbiorców, który mieści się na parterze w siedzibie EPEC 

przy ul. Fabrycznej 3, w godzinach:

poniedziałek - piątek       7:00 - 15:00
   

Kontakt telefoniczny:

Kierownik Działu        (55) 61-13-300
Rozliczanie dostaw ciepła odbiorców fizycznych        (55) 61-13-255
Rozliczanie dostaw ciepła odbiorców prawnych        (55) 61-13-233,  61-13-302,  61-13-303
Zawieranie umów sprzedaży ciepła        (55) 61-13-301,  61-13-305
Windykacja należności        (55) 61-13-388

Pracownicy Działu Obsługi Odbiorców udzielają informacji w zakresie:

  • zawierania umów sprzedaży ciepła i ich aktualizacji,
  • rozliczania należności za dostawy ciepła i wystawiania faktur,
  • wykonywania i przyjmowania odczytów z licznika ciepła i wodomierzy,
  • przyjmowania i realizacji reklamacji,
  • przyjmowania wniosków o zmianę mocy zamówionej,
  • ustalania stanu zadłużenia i negocjowania warunków jego spłaty,
  • składania wyjaśnień i udzielania pomocy Odbiorcy przy załatwianiu innych spraw związanych z dostawą ciepła.
Chcesz być z nami na bieżąco?
Dodaj swój adres do naszego newslettera...

DANE KONTAKTOWE
Elbląskie Przedsiębiorstwo
Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg
WAŻNIEJSZE TELEFONY
Centrala: 55 6113 200
Faks: 55 6113 395
Sekretariat Zarządu: 55 6113 203
POGOTOWIE CIEPŁOWNICZE
993             (numer bezpłatny)
55 6113 269 (numer płatny)
   
  Zobacz szczegóły >>
Mapa strony »
Kanał RSS »
Projekt i wykonanie   Agencja Reklamowa GABO © 2016